Σάββατο 5 Μαρτίου 2022

Ο Καραντινο – ιός ή Ο Αλανιάρης… ιός

 

Συγγραφέας: Νίκος Μίχαλος

 

Καραγκιόζης: Λοιπόν Βενιαμίν, τί παλαβοτράγουδο θα μας πεις σήμερα;

Πιτσικόκος: Αυτό το τραγούδι μπαμπάκο είναι σοβαρό, μιλάει για τον κορωνοϊό, έχω κάνει διασκευή σε στυλ Ζαμπέτα. Αρχινάω!

(Κουπλέ)         Ποιος είναι ο τύπος ο κοντός, που μοιάζει με σφουγγάρι; Κυκλοφοράει διεθνώς κι όπου γουστάρει πάει.

(Ρεφραίν)         Όλοι το ξέρουνε και το γνωρίζουνε, πως έχει όνομα και κωδικό, στην Κίνα σήμερα, κι αύριο βρίσκεται εις το Κονγκό.

(Κουπλέ)         Πρέπει λοιπόν να συλληφθεί και να λογοδοτήσει, πώς από την Ανατολή ευρέθηκε στη Δύση.

(Ρεφραίν)         Είναι αδύνατο και ακατόρθωτο τέτοιο μικρόβιο να συλληφθεί, μα αν το πιάσουνε, πρέπει στο Σύνταγμα να κρεμασθεί.

(Κουπλέ)         Τον λένε κορωνοϊό, μου στείλανε χαμπάρι, μα εγώ που είμαι λαϊκός, τον λέω αλανιάρη.

(Ρεφραίν)         Κράτα απόσταση, κλείσε το στόμα σου, κασκόλ ανέβασε για να σωθείς, ρίχτου ανάθεμα και σπίτι πήγαινε για να κρυφτείς.

(Φινάλε)  Είχαμε άσωτο υιό και τον ιό της γρίπης, μα με τον κορωνοϊό τη βγάζουμε στο σπίτι…

(Στο μιλητό) Βρε μήπως είναι ξώγαμο παιδί της παλιο-γρίπης, ο αλανιάρης κορωνιός, που ήρθε σαν κομήτης και βασανίζει μάγκες μου, ολόκληρο πλανήτη;

Πιτσικόκος: Μπαμπάκο σου άρεσε η διασκευή μου;

Καραγκιόζης: Αυτό θυμίζει το τραγούδι «ποιος είναι αυτός ο αψηλός, ποιος είναι αυτός ο τύπος».

Πιτσικόκος: Ναι, έτσι είναι, σ’ αυτό το σκοπό τραγουδιέται.

Καραγκιόζης: Μπράβο μικρέ, η διασκευή πέτυχε και είναι και επίκαιρο!

 

____________________

Δακτυλογράφηση: Copy Art

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου